Forwards Backwards
Malcolmin ja Reesen kostaessa toisilleen yhä pahemmin he näkevät takaumia sotaan johtaneista tapahtumista, Dewey valmistautuu koulunäytelmään ja Francis ja Otto pelkäävät Paholaislehmää.