What's Your Number?
Anna Faris ja Chris Evans tähdittävät tätä hulvatonta komediaa sinkkunaisesta, joka yrittää löytää sen oikean ryhtymällä etsimään kaikista entisistä poikaystävistään parasta.
Anna Faris ja Chris Evans tähdittävät tätä tajuttoman hauskaa komediaa, jossa tutkitaan kysymystä: voiko 19 väärästä päätyä siihen oikeaan? Kun Ally Darling (Faris) alkaa uskoa lukemansa artikkelin perusteella joutuvansa olemaan ikuisesti yksin, hän aloittaa villin etsinnän löytääkseen kaikista eksistään parhaan. Allyn yritykset jatkaa juttua entisten rakastajiensa kanssa menevät kuitenkin hulvattomasti pieleen, onpa sitten kyse jopa nukkejaan kankeammasta nukeillanäyttelijästä tai pätkivästä muistista kärsivästä gynekologista. Kaiken tämän keskellä Ally saattaa sittenkin voida löytää unelmiensa miehen, tosin viimeisestä paikasta, josta hän osaa sitä odottaa.