Chapter 5: The Gunslinger
Mandalorialainen kohtasi aloittelevan palkkionmetsästäjän. Ylimielinen nuorimies tavoittelee saalista, joka on hänelle liian vaikea, ja tämä pyytää mandalorialaisen apua.