Home
Frank tekee raskauttavan tunnustuksen. Tulitaistelu saa Sarahin miettimään, mitä hänen tulisi uskoa. Rawlins valmistautuu tekemään Frankistä lopullisesti selvää.
Frank tekee raskauttavan tunnustuksen agentti Madanille ja suostuu auttamaan panttivankien vaihdon kanssa pelastaakseen Micron perheen. Kaikki ei kuitenkaan suju suunnitelman mukaan, ja tulitaistelu saa Sarahin miettimään, mitä hänen tulisi uskoa. Saatuaan Frankin käsiinsä Rawlins valmistautuu tekemään hänestä lopullisesti selvää.