Duress
Epävakaa vierailija tulee kutsumatta Danielin yksityiseen syntymäpäiväjuhlaan. Condrad ja Victoria käyttävät Charlottea pelinappulana katkerassa avioerotaistelussaan. Emilyn suunnitelma alkaa purkautua.
Kutsumaton vierailija aiheuttaa sekasortoa Danielin pienillä syntymäpäiväjuhlilla. Condrad ja Victoria käyttävät Charlottea hyväkseen, kun he porautuvat syvemmälle inhottavaan avioeroprosessiinsa. Emilyn kaiken kattava suunnitelma saa jälleen yhden uhrin.