Command Performance
Salaperäisen vihollisen vangittua Edin ja Kellyn Alara joutuu ottamaan ensimmäistä kertaa komennon heidän pelastustehtävänsä ajaksi. Bortus ja Klyden saavat mukavan ja odottamattoman uutisen.