Trust Me
Beth pyytää lomaa ja tapaa ystäviään Manhattanilla Mayan uuden hienon kylpyläkeikan merkeissä. Hän käsittelee ensirakkauttaan. Myöhemmin samana iltana Beth ja John kohtaavat kovasti odotetuilla treffeillä, jotka saavat yllättävän käänteen.