Desperate Times
118 ryhtyy toimiin, kun kaupunginlaajuinen sähkökatko ja ennätysmäinen helleaalto aiheuttavat sekasortoa Los Angelesissä. Chimney uskoutuu Henille Maddien tilasta, ja Athenan pahin painajainen toteutuu.