Bagpipes
Todistaakseen, että hän ja Robin ovat täydellinen pari, Barney antaa ylimielisesti parisuhdeneuvoja Marshallille. Tästä seurauksena Marshallin ja Lilyn välillä syntyy valtava riita.
Todistaakseen, että hän ja Robin ovat täydellinen pari, Barney antaa ylimielisesti parisuhdeneuvoja Marshallille. Tästä seurauksena Marshallin ja Lilyn välillä syntyy valtava riita. Ted joutuu kuuntelemaan yläkerran pariskunnan “säkkipillinsoittoa” koko yön.