The Run of His Life
Kun O.J. Simpson katoaa valkoisella Broncollaan, Robert Shapiro ja Robert Kardashian hoitavat sen seurauksia, ja yleinen syyttäjä ja LAPD tekevät kaikkensa säästääkseen itsensä nöyryytykseltä ja löytääkseen hänet.
Bill Hodgman neuvoo, että Robert Shapiron on tuotava O.J., ja Robert Kardashian antaa Shapirolle pelottavan viestin. Kun Yhdysvallat lumoutuu jutusta, Hodgman ja Shapiro yrittävät parantaa imagoaan median edessä. Kun O.J. karkaa valkoisella Broncollaan, Kardashian kertoo perheelle järkyttäviä, mutta valheellisia uutisia, ja kaupungin suurin urheilutapahtuma jää uutisoinnin varjoon. Johnnie Cochran puhuu O.J.:n ajojahdin rodullisesta merkityksestä tv:ssä. Christophen Darden riitelee hänen naapureidensa kanssa. O.J. päästetään määränpäähänsä, ja hän tekee sopimuksen Kardashianin neuvottelemana.