Metsään
Etelässä sää on muuttumassa, mutta toistaiseksi hoidetaan pikkutehtäviä ja kilpaillaan moottorikelkoilla. Huonon sään saapuminen tarkoittaa hyviä aikoja Thordille, mutta huonoja aikoja ulkomaalaisille ja norjalaisille rekkakuskeille. Pohjoisessa kohdataan haasteita metsässä, jossa metsätyökone on kaatunut, sekä mutakuopalla, johon kaivinkone on uppoamassa.