DEREK DELGAUDIO’S IN & OF ITSELF
Derek DelGaudio on mies, joka taistelee nähdäkseen oman identiteettinsä illuusion läpi ja päätyykin havaitsemaan, että itse identiteetti on illuusiota. Tämä dokumenttielokuva tutkiskelee intiimisti ja väkevästi sitä, mitä oleminen ja nähdyksi tuleminen tarkoittavat, ja seuraa yritystä vastata kysymykseen: "Kuka minä olen?"
Derek DelGaudion teos on uudenlainen lyyrinen runo. Se kertoo miehestä, joka taistelee nähdäkseen oman identiteettinsä illuusion läpi ja päätyykin havaitsemaan, että itse identiteetti on illuusiota. Tämä dokumenttielokuva tutkiskelee intiimisti ja väkevästi sitä, mitä oleminen ja nähdyksi tuleminen tarkoittavat, ja seuraa Derek DelGaudion yritystä vastata yhteen hämäävän yksinkertaiseen kysymykseen: "Kuka minä olen?" Hänen henkilökohtainen matkansa laajenee kollektiiviseksi kokemukseksi, joka pakottaa myös meidät kohtaamaan omien identiteettiemme rajat.