Disconnect
Michael jakaa tuskallisen muiston menneisyydestään. Mahone jäljittää loukkaantunutta Coyotea päästäkseen pakolentokoneen luo. C-Note yrittää hankkia tyttärelleen lääkettä. Bellick ja Kellerman joutuvat elämiensä naisten kuulusteltaviksi.