Desperate Measures
Kaupunginlaajuisen sähkökatkon aiheuttaessa yhä sekasortoa Los Angelesissä Athena kilpailee aikaa vastaan pelastaakseen perheensä tragedialta. Eddien täytyy tehdä tulevaisuuteensa liittyvä vaikea valinta, ja Maddie joutuu tekemään mullistavan päätöksen.