Cory saa syntymäpäivälahjaksi kaulakorun ja kadottaa sen.
Cory saa isältään syntymäpäivälahjaksi kaulakorun, mutta häntä ei haittaa, kun se katoaa vahingossa - kunnes Alan selittää lahjan tunnearvon.