Die hard – vain kuolleen ruumiini yli
New York Cityssä työskentelevällä poliisilla on vastassa suunnaton ylivoima, kun hänen jouluvierailunsa Kaliforniaan keskeyttää terroristien tunkeutuminen hänen vieraantuneen vaimonsa toimistorakennukseen.