ENNUSTUS
Giulia ja Riccardo saapuvat Castelcorvoon ja tutustuvat Matteon ja Bettaan. He astuvat yhdessä puutarhaan, joka kuuluu "hulluille siskoille", kahdelle rouvalle, joita uskotaan noidiksi. Siskot ojentavat kuparisen arvoituskortin ja lausuvat ennustuksen: "Kun matka on ohi, eräs ritareista ei kotiin palaakaan. Häntä etsitä ei, ja hänet jokainen unohtaa."
Giulia (13 vuotta) ja Riccardo (11 vuotta) saapuvat Castelcorvoon asumaan tätinsä Margheritan majatalossa, koska heidän vanhemmillaan on työkiireitä. Giulia ja Riccardo eivät tunne kylästä ketään, ja Riccardo on synkkänä, kun hänen puhelimensa ei löydä nettiä. Sisarukset tapaavat Matteon (11 vuotta) ja Betan (12 vuotta). Poika keräilee kuvia koppiksista, tyttö on omalaatuinen, ja kumpaakin pilkataan. Kiusaajien kingi, Aldo, heittää Matteon puhelimen kiusallaan "hullujen siskojen" puutarhaan. Naisia pidetään noitina. Kaverinelikko uskaltautuu pihalle etsimään kännykkää. He kohtaavat siskokset, jotka antavat lapsille kuparisen arvoituskortin ja lausuvat ennustuksen: "Kun matka on ohi, eräs ritareista ei kotiin palaakaan. Häntä etsitä ei, ja hänet jokainen unohtaa." Samana iltana Giulia ja Riccardo miettivät turhaan arvoitusta. Giulian havahtuu ullakkohuoneessa unesta, kun kelloradio soi kello 23.61. Mahdoton aika! Hän näkee edessään tuntemattoman pojan. Hetken kuluttua poika katoaa.