Little Girl Blue
Asemat 19 ja 23 yrittävät kumpikin juhlia kiitospäivää naapurustossa tapahtuneen räjähdyksen jälkimainingeissa. Palokuntalaiset kokoontuvat laittamaan ruokaa, nostamaan maljoja menettämilleen läheisille ja juhlistamaan perheitä, joita heistä on tullut.