Pitkä ja mutkainen tie
Paul McCartney ja Rick Rubin keskustelevat McCartneyn laulunteon kehittymisestä, luovasta yhteistyöstä John Lennonin kanssa ja Paulin matkasta sooloesiintyjänä.