Stranglehold
Kun Melinda saa mystisesti murhajutun arkistonumeron, jota hänen isänsä tutki vuonna 1979, hän lähtee tutkimaan, liittyykö nuoren uhrin murha tai oikeudenkäynti hänen isänsä kauan sitten sattuneeseen katoamiseen.