Don vs Lightning
Kun salama iskee useamman kerran kärttyiseen skottivanhus Doniin, hän alkaa pelätä rauhallisen ja tasaisen elämänsä muuttuvan peruuttamattomasti. On vaikeaa sanoa, kumpi häiritsee Donia enemmän: oikukkaan maailmankaikkeuden sadistisen vainon vai kotikylän asukkaiden huolen kohteeksi joutuminen.