Ghost Bride
Kuolleen morsiamen henki kummittelee sulhasensa tulevalle vaimolle, koska hän ei kestä ajatusta siitä, että tämä rakastaisi toista. Kummittelu saa tulevan vaimon uskomaan, että hänen sulhasensa on yhä rakastunut kuolleeseen vaimoonsa, joka kuoli auto-onnettomuudessa. Melinda selvittää tulevan hääparin välit ja antaa epäilyksille kyytiä.
Kuolleen morsiamen henki kummittelee sulhasensa tulevalle vaimolle, koska hän ei kestä ajatusta siitä, että tämä rakastaisi toista. Kummittelu saa tulevan vaimon uskomaan, että hänen sulhasensa on yhä rakastunut kuolleeseen vaimoonsa, joka kuoli auto-onnettomuudessa matkalla hääjuhliinsa. Yrittäen selvittää tulevan hääparin välit Melinda yrittää hälventää morsiamen epäilyksiä ja auttaa aavemorsianta jatkamaan eteenpäin.