And Justice For All
Beckettin tutkijat tutkivat englantia vieraana kielenä opiskelevan nuoren murhaa.
Beckettin tutkijat tutkivat englantia vieraana kielenä opiskelevan nuoren murhaa. Kun uhrin opiskelutoverit eivät puhu poliisille, Castle tekeytyy kanadanranskalaiseksi maahanmuuttajaksi ja saa uhrista selville yllättäviä asioita.