Oni-Chan
Kagami akumatisoidaan Oni-Chaniksi. Taikanaamio aseenaan hän tahtoo pitää Lilan erossa Adrienista… pysyvästi. Onnistuvatko Ladybug ja Cat Noir puhumaan hänelle järkeä?
Lila manipuloi Adrienia, tämän henkivartijaa ja Nathalieta päästäkseen Agresten kartanoon. Hän ottaa kuvan itsestään Adrienin kanssa ikuistaakseen hetken. Lilaa seurannut ja vakoillut Marinette on muuttua vihreäksi kateudesta. Eikä hän ole ainoa. Myös Kagami on saanut kuvan, ja Hawk Moth akumatisoi hänet. Oni-Chanilla on taikanaamio, jonka avulla hän teleporttaa itsensä puhelinten kautta. Hän aikoo pitää Lilan erossa Adrienista... ikuisesti! Onnistuvatko Ladybug ja Cat Noir saavuttamaan hämärän roiston ja järkeilemään tämän kanssa?