Live Alone and Like It
Lynette huomaa, että hyvistäkin teoista rangaistaan, kun hän tutustuu vanhaan ja ilkeään Karen McCluskeyyn pelastettuaan tämän hengen.
Lynette ystävystyy ilkeän rouva McCluskeyn kanssa ja huomaa, että hyvistä teoista rangaistaan aina. Susan toipuu yhä erottuaan Mikesta ja järkyttyy, kun omasta erostaan toipuva äiti päättää ratkaista molempien naisten rakkaushuolet.