Kelluva palatsi – osa 1
Sofia perheineen lähtee lomaristeilylle, jonka aikana Sofia muuttuu merenneidoksi ja tutustuu nuoreen merenneitoon, Oonaan. Seikkailu on valmis, kun Henrik-velho sieppaa Oonaan saadakseen hänen taikakampansa.