Tempus fugit
Kun kaupallisen lentoyhtiön kone syöksyy selittämättä maahan, Mulder epäilee avaruusolentojen siepanneen jonkun koneesta lennon aikana.
Tutkiessaan kaupallisen lentoyhtiön koneen selittämätöntä maahansyöksyä agenttien totuuden etsintä vie heidät syrjäiselle järvelle, jonka pohjasta Mulder löytää jotain hämmästyttävää.