Elämän ja kuoleman kysymys
Lee on toimittaja, joka pääsee haastattelemaan Sheniä, vaikuttavaa ja pahamaineista rikollisryhmän salamurhaajaa, joka on Yehin perheen verilöylyn pääepäilty. Shen rehentelee ammattitappajan menneisyydellään mutta kiistää tappaneensa Yehin perheen. Lee on verilöylyn ainoa selviytyjä ja painostaa Sheniä kertomaan lisää.
Lee ostaa hyväntekeväisyyshuutokaupasta maalauksen päästäkseen tapaamaan sen vangittua maalaajaa Sheniä. Shen oli aiemmin vaikuttava ja pahamaineinen rikollisryhmän salamurhaaja, ja hän on Yehin perheen verilöylyn pääepäilty. Haastattelun aikana Shen rehentelee tehneensä lukuisia alamaailman murhia vaikutusvaltaisen rikollisryhmän pomon ammattitappajana, mutta hän ei halua puhua Yehin perheen verilöylystä. Vaikka tapaus oli epäselvä, Shen tuomittiin verilöylystä, ja motiivin uskottiin olevan ahneus. Shen kiistää osallisuutensa Yehin perheen verilöylyyn. Lee painostaa Sheniä kertomaan lisää, kun Shen tajuaa, että Lee on verilöylyn ainoa selviytyjä.