Evita
Evita kertoo Eva Peronin (Madonna) mukaansatempaavan tositarinan. Hän nousi köyhästä lapsuudesta ja skandaalimaisesta menneisyydestä saavuttaen käsittämättömän omaisuuden ja maineen. Kiistanalaisuudestaan huolimatta hänen intohimonsa muutti kansakunnan pysyvästi.