Ex-Life
Addison ja Derek yhdistävät voimansa pelastaakseen raskaana olevan potilaan. Naomi ja Bailey hoitavat Samia äkillisen astmakohtauksen jälkeen.
Archerin toipuessa leikkauksesta Derek pyytää Addisonilta apua raskaana olevan potilaansa kanssa. Bailey ja Naomi yrittävät löytää syyn Samin äkilliseen astmakohtaukseen. Oceansiden klinikalla Cooper, Violet ja Pete hoitavat yhdessä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta kärsivää potilasta.