Explorer: Laavajärvi
Vuonna 2001 satelliittikuvassa havaittiin salaperäinen termaalinen poikkeama tutkimattomassa tulivuoressa maailman laidalla. Tulivuoren sisältä saattaa löytyä uusia vihjeitä tulivuorenpurkausten ennustamiseen kaikkialla maailmassa. Mutta saari on niin kaukainen ja olosuhteet niin äärimmäiset, ettei kukaan ole koskaan tätä ennen päässyt vuoren huipulle tutkimaan, mitä se pitää sisällään.