Friendly Neighborhood Ghost
Outo käytös saa Melindan ja Jimin kyseenalaistamaan uuden naapurinsa mielenterveyden. Vasta kun Melinda näkee naapuriin kiinnittyneen aaveen, hän ymmärtää, ettei tälle vain kummitella, vaan aave yrittää tappaa hänet. Melinda saa tietää, että aave janoaa kostoa, mutta kun hän saa kuulla naapurinsa version tarinasta, totuus paljastuu.
Outo käytös saa Melindan ja Jimin kyseenalaistamaan uuden naapurinsa mielenterveyden. Vasta kun Melinda näkee naapuriin kiinnittyneen aaveen, hän ymmärtää, ettei tälle vain kummitella, vaan aave yrittää tappaa hänet. Melinda kohtaa aaveen ja saa tietää tämän haluavat kostaa naapurilleen, mutta totuus paljastuu vasta, kun hän saa kuulla naapurinsa version tarinasta. Nyt Melindan pitää vakuuttaa sekä naapuri että aave siitä, etteivät asiat ole sitä, miltä vaikuttavat.