Far From the Tree
Vanhemmuus on vaikeaa, varsinkin, kun uteliaisuus meinaa viedä mennessään nuoren pesukarhun, jonka vanhempi yrittää pitää poikasensa ja itsensä turvassa. Walt Disneyn animaatiostudion lyhytelokuvassa Far From the Tree tämä poikanen oppii elämään avosydämisenä... Jopa vaaran vaaniessa.