Onni
TV-ohjelma, jossa Yasemin on vieraana, menee mainoskatkolle. Kulisseissa oleva Ekin kuulee Tanerin ja Yaseminin välisen keskustelun ja päättelee, että Yasemin on Hunter. Mainoskatkon jälkeen Yasemin ja Taner pelaavat studiossa toisiaan vastaan. Yaseminilla on muita suunnitelmia, ja Taner kuolee karmivalla tavalla suorassa lähetyksessä.