Fire Made Flesh
Kun kartanoon tulleen vierailijan vaarallinen salaisuus uhkaa Kykloopin ja Jeanin suhdetta, ryhmä joutuu kohtaamaan kuolemattoman hullun tiedemiehen traagisella tavalla.