Kiinan kuolettavan haudan salaisuudet
Kiinan terrakottasotilaat vahtivat kaameaa salaisuutta, joka kirjoittaa historian uudelleen. Nämä patsaat ovat vain jäävuoren huippu tämän haudan kaivauksissa.
Albert Lin ja National Geographic Channel kaivavat esiin karmeat salaisuudet, jotka on kätketty Kiinan ensimmäisen keisarin hautaan. Terrakottasotilaat ovat vain jäävuoren huippu Manhattanin kokoisessa mausoleumissa, jossa ei ole juuri tehty kaivauksia… tähän saakka. Nämä hiljaiset patsaat vahtivat räjähtäviä, kaameita löytöjä, jotka kirjoittavat historian uudelleen ja maalaavat kuvan muinaisesta maailmasta hyvin erilaisena kuin se, mitä luulimme tietävämme.