Frank ja Ollie
Ennen tietokonegrafiikkaa, erikoistehosteita ja huipputeknologiaa animaatio virtasi Walt Disneyn studion parhaiden animaattoreiden kynistä: Frank Thomasin ja Ollie Johnstonin. Nämä lahjakkuudet Bambin, Pinokkion, Kaunottaren ja Kulkurin, Viidakkokirjan ja monien muiden takaa asettivat mittapuun nykyanimaatioille. Heidän nerokkuutensa auttoi tekemään Disneystä synonyymin upealle animaatiolle, hienolle musiikille ja tunteisiin vetoavalle kerronnalle. He kertovat salaisuudet, oivallukset ja inspiraation eräiden upeimpien elokuvien taustalta.