Frankenweenie
Sparky on tavallinen perhekoira, josta tulee erikoisten tapahtumien kautta Frankenweenie! Hän ja Frankensteinin perhe joutuvat jännittävään mutta kummalliseen seikkailuun yhdessä kaikkien aikojen hauskimmista elokuvista! Pääosissa nähdään nuori Barret Oliver ja hänen vanhempinaan Daniel Stern sekä Shelley Duvall. Frankenweenie on hulvaton komedia, jolle nauraa kippurassa koko perhe!