Kasvoton kostaja
Lentoaseman esihenkilö Marie tapaa Maximen, joka harrastaa laskuvarjo- ja liitopukuhyppyä. Marie ei tiedä, että Maxime jengeineen ryöstää rahakuljetuksia ja suunnittelee lentokenttäkeikkaa. Jengiä johtava Sofia peukaloi Marien laskuvarjoa ennen tutustumishyppyä, mutta Marie selviytyy pudotuksesta. Vammautunut Marie törmää Sofiaan vuotta myöhemmin ja päättää kostaa.
Kun lentoaseman esihenkilö Marie tapaa koskenlaskussa Maximen, joka harrastaa laskuvarjo- ja liitopukuhyppyä, hän ei arvaa elämänsä muuttuvan pysyvästi. Marie ei tiedä, että Maxime jengeineen ryöstää rahakuljetuksia ja suunnittelee lentokenttäkeikkaa. Jengiä johtava Sofia peukaloi Marien laskuvarjoa ennen tutustumishyppyä, ja Marie selviytyy kuin ihmeen kaupalla 2 000 metrin pudotuksesta. Vammautunut Marie muuttaa vanhempiensa luo Gapin kaupunkiin. Vuotta myöhemmin Marie törmää Sofiaan, joka ei tunnista häntä, koska luulee hänen kuolleen. Marie päättää kostaa ja houkutella jengin uuteen ryöstöön. Samaan aikaan Luc Ferraz poliisin erikoisyksiköstä etsii sopivaa jengiin soluttautujaa, ja Marie on juuri sellainen. Marien "avustajana" Luc ryhtyy etsimään ryöstäjiä.