On the Wings of a Dove
Jimin ollessa päiväkausia ahdistunut ja epätoivoinen Melinda uskoo entisen vangin hengen, miehen, jota Jim ei voinut pelastaa moottoripyöräonnettomuudessa, vaikuttavan häneen. Melinda saa myöhemmin tietää, että henki lähestyi häntä hänen miehensä kautta, jotta hän voisi auttaa miestä pyytämään anteeksi tappamansa pojan perheeltä ja pyytämään anteeksiantoa.
Jimin ollessa päiväkausia ahdistunut ja epätoivoinen Melinda uskoo entisen vangin hengen, miehen, jota Jim ei voinut pelastaa moottoripyöräonnettomuudessa, vaikuttavan häneen. Melinda saa myöhemmin tietää, että henki lähestyi häntä hänen miehensä kautta, jotta hän voisi auttaa miestä pyytämään anteeksi tappamansa pojan perheeltä ja pyytämään anteeksiantoa. Melindan yritys epäonnistuu, ja hänen pitää keksiä keino löytää sovinto miehen ja tämän vieraantuneen vaimon ja pojan välillä, jotta mies voi jatkaa eteenpäin ja jättää Jimin.