Let It Be Him
Cassie koputtelee oviin vihjeiden toivossa ja kohtaa yllättäen Ronaldin. Merrilee tekee mullistavan päätöksen ja joutuu ottamaan vastuulleen sekä itsensä että Rickin kohtalon.