Reality Bites Back
90-luvulla fantasia ja todellisuus sulautuvat yhteen, kun luodaan uusia maailmoja, joissa sotia käydään kuin videopeleissä, ja dinosaurukset heräävät eloon.
Kun 90-luvun tekniikka kehittyy, fantasian ja todellisuuden rajat ovat hämärtyneet maailmassa, jossa sotia käydään kuin videopeleissä ja videopelejä pelataan kuin sodissa, eikä kukaan näytä tietävän eroa. Kun Hollywood valjastaa jumalan kaltaiset luomisvoimat, rakentaa uusia maailmoja ja synnyttää uusia petoja, todellisuus ei ole enää koskaan samanlainen.