Get A Clue
Castle on varma, että naisen ritualistinen murha on yhteydessä Da Vinci -koodityyliseen salaliittoon.
Castle ja Beckett tutkivat ritualistisesti asetellun nuoren naisen outoa murhaa. Kun tiimi löytää kokoelman outoja symboleita naisen asunnosta ja pääepäilty on arvoituksellinen munkki, Castle on varma, että he ovat osuneet keskelle Da Vinci -koodityylistä salaliittoa. Sillä välin Castle yrittää sopeutua siihen, että Alexis ja Pi ovat muuttaneet yhteen.