Haamuisä
Stanin isä Jack kuolee poliisin takaa-ajon aikana, ja hänen perheensä kokoontuu suremaan häntä. Stan traumatisoituu siitä, ettei saanut suhteelleen isänsä kanssa kunnollista päätöstä, joten Roger lavastaa spiritistisen istunnon.
Stanin isä Jack kuolee poliisin takaa-ajon aikana, ja hänen perheensä kokoontuu suremaan häntä. Stan traumatisoituu siitä, ettei saanut suhteelleen isänsä kanssa kunnollista päätöstä, joten Roger lavastaa spiritistisen istunnon auttaakseen Stania jatkamaan elämässään eteenpäin. Jackin haamu ilmestyykin istunnon aikana ja jää jumiin kuolevaisten tasolle Smithien kotiin. Siellä Jack löytää uusia tapoja halventaa Stania ja tämän perhettä.