Menneisyyden haamut
Sarah saa haudan takaa viestin, joka saattaa tuoda valaistusta Rosien tappajan henkilöllisyyteen. Mitch ystävystyy nuoren karkulaisen kanssa ja Richmond epäilee vahvasti tulevaisuuttaan politiikassa.
Sarah ja Holder tuovat Alexi Giffordin poliisilaitokselle kuulusteltavaksi ja saavat selville, että hänen yhteydessään Rosieen on kyse muustakin kuin vain hänen isänsä kuoleman kostamisesta. Stan alkaa kyseenalaistaa Janekin motiivit ja joutuu kohtaamaan edessään olevat syytteet Rosien opettajan kidnappaamisesta ja hakkaamisesta. Jamie saa selville tietoja, jotka voivat saada Richmondin taistelemaan toipumisensa ja kampanjansa puolesta.