Gifts of the Heart
Lucy tapaa Tomin sattumalta pienessä Englannin rantakaupungissa, mikä johtaa rakastumiseen ja lopulta häihin. Huolimatta järkyttävästä murhenäytelmästä Lucy joutuu ymmärtämään, että elämä on täynnä mysteerejä ja että vastoinkäyminen auttaa kasvamaan henkisesti.