Girl Meets the Truth
Cory antaa oppitunnin totuudesta, Rileylla ja Mayalla on vaikeuksia päättää, oliko oikein vai väärin valehdella Farklelle ja kehua häntä hyväksi näyttelijäksi, ja pitäisikö Mayan pitää löytämänsä riipus.
Kun Cory antaa oppitunnin totuudesta, Rileylla ja Mayalla on vaikeuksia päättää, oliko oikein vai väärin valehdella Farklelle ja sanoa, että hän on hyvä näyttelijä, ja pitäisikö Mayan pitää löytämänsä riipus, vaikka se ei kuulu hänelle.