Meal Ticket
Don King rohkaisee äskettäin sinkuksi jääneen ja maailmassa rajatonta vapautta nauttivan Miken ylenpalttista elämäntapaa, minkä seurauksensa hän häviää – nyrkkeilyn historian suurimpana yllätyksenä – mestaruutensa Buster Douglasille.