Groot nuuskii paikkoja
Kun Groot löytää bionisen nenänmuotoisen laitteen, jonka ansiosta hän saa hajuaistin, hän oppii pian, ettei hänen kannata työntää nokkaansa sinne, mihin se ei kuulu.