Guardians Of The Galaxy Vol. 2
Awesome Mixtape #2 -soundtrack soi taustalla, kun Marvel Studiosin Guardians Of The Galaxy Vol. 2 jatkaa ryhmän seikkailuja heidän purkaessaan Tähtilordin sukuperän arvoitusta.